Isnin, 23 Mei 2011

Islam dipermainkan yahudi..


                                                                       
Pada entri yang lalu, telah saya kongsikan cerita yang bertajuk ''1DUNIA ISLAM KENA TIPU'' ke dalam entri blog saya. Pada awalnya, cerita ini diperdengarkan  melalui kakak yang terlebih dahulu membaca cerita ini(cerita hasil petikan blog .http://helmdahl.blogspot.com). Pada ketika itu, tidak pula  rasa sebak  seperti selepas membacanya .



Disini ingin diringkaskan sedikit tentang cerita tersebut. Ceritanya adalah tentang seorang muslim yang bernama Adam ( bukan nama sebenar ). Adam  ke New York untuk melawat saudaranya di sana.  Sehinggalah pada suatu ketika, Adam berbual dengan seorang paderi gereja. Melalui perbualan itu adam mendengar pengakuan tentang penipuan dan penghinaan yahudi dan sekutunya terhadap semua agama yang terdapat di dunia ini terutamanya agama islam.


 Apabila difikirkan semula, patutlah budaya dan pengaruh barat mendapat pengaruh yang besar di seluruh negara. Antaranya adalah mengenai undang2 negara, pakaian rasmi polis, pakaian sekolah, pakaian konvo, pakaian askar dan bermacam - macam lagi pakaian yang kita terpaksa ikuti tanpa kita sedari. Ada satu hadis yang boleh dikaitkan disini  yang bermaksud :


'' Barangsiapa yang mengikuti sesuatu kaum, maka dia tergolong dikalangan kaum tersebut"


Pernahkah kita terfikir yang kita telah dipengaruh dari segala aspek oleh yahudi dan sekutunya?..
Antara perkara yang terangan kita ikuti mereka adalah dari segi hiburan, pemakaian, makanan ( makanan made by yahudi n sekutunya) dan sebagainya. Contohnya:






emmm...memang macam paderi dah


Dah macam majlis paderi2 pulak..


.


Untuk mengetahui  perkara yang selanjutnya..Sila baca entri yang lepas kerana ia lebih lengkap dan membantu untuk menjawap soalan yang mungkin tidak terjawap selama ini..


Sebelum  saya beredar, ingin saya menyeru para pembaca sekalian untuk memboikot yahudi dan sekutu dengan berterusan. Sesungguhnya ini sahaja cara untuk kita membela maruah agama kita dengan meruntuhkan ekonomi mereka. Ini kerana  mereka sangat bekuasa dan berpengaruh besar serta mempunyai dana yang kita sendiri menghulurkannya. Ayuh kita gunakan produk muslim sebagai alternatif menggantikan produk mereka.
Terlalu banyak untuk diceritakan tentang penipuan mereka sehingga tidak dapat  dicoretkan di sini. Oleh itu, diharap pembaca sekalian dapat meluangkan masa untuk membaca entri post saya yang lepas supaya sekurang - kurangnya dapatlah kita mengetahui sedikit perkembangan rancangan kaum yahudi yang ingin menconteng arang terhadap muka - muka penganut islam terutamanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan