Isnin, 13 Jun 2011

Short story about HPA..

Assalamualaikum dan salam persinggahan ke entry saya pada kali ini. Hari ini ingin saya perkenalkan sesuatu yang paling istimewa dalam hidup saya iaitu sebuah syarikat yang telah membuat saya terpikat untuk terus bersamanya hingga ke akhir hayat saya..Insyaallah..

HPA ( herba penawar al- wahida) merupakan
syarikat yang memberi peluang perniagaan kepada sesiapa yang menginginkannya  dengan tanpa mengetepikan soal hukum2 Islam. Ini bermaksud syarikat menjalankan perniagaan dengan berlandaskan syariah Islam.

Sebelum itu, tidak perlulah saya untuk berceloteh panjang mengenainya kerana telah saya menyediakan ringkasan PROFIL SYARIKAT  melalui tayangan video di bawah.

        

Semoga tayangan video ini membuka hati anda untuk bersama HPA.
Hubungi saya jika anda mempunyai sebarang pertanyaan
& berminat untuk bersama HPA.

0179030728
0136017852 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan