Selasa, 10 Mei 2011

Antara benci dan rindu..



Sem sesi Disember 2010 baru sahaja berlalu meninggalkan aku. Masih  tercalit segar dalam ingatan ini tentang suka duka kehidupan di PKB(politeknik kota bharu). 



 Timbul pula perasaan rindu bila mengenangkan keindahan suasana kamsis dan suasana proses pembelajaran aku dalam bidang Kejuruteraan Mekanikal Pertanian. Terutamanya ketika melakukan amali memandu traktor, J.C.B, dan lain2 lagi.

Tapi timbul juga rasa benci bila mengenangkan kedukaan yang membuatkan aku sendiri tidak kenal siapa diri aku ini..
       
Yang lalu biarlah dijadikan pengajaran untuk meneruskan kehidupan yang masih panjang perlu dilalui. Kini, aku harus teruskan kehidupan sebagai khalifah Allah dan mencoretkannya sedikit sebagai renungan bersama ke dalam blog aku ini yang aku namakan sebagai :
                   TITIAN AINUL HAYAT ( titian mata kehidupan)  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan